Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Sari la conținut
Home » Blog » Roll-up-ul – ce mesaj trebuie să conțină?

Roll-up-ul – ce mesaj trebuie să conțină?

Cine nu cunoaște ce este roll-up? Cu siguranță, acesta este unul dintre cele mai importante materiale promoționale, prezent atât la târguri, cât și cu ocazia anumitor evenimente specifice domeniului de activitate al companiei tale. Este un produs fiabil și oferă oricărui antreprenor numeroase oportunități pentru dezvoltare. De aceea, mai jos veți găsi informații despre cum anume să creați un roll-up și mai ales ce mesaj ar trebui să conțină pentru ca informația să fie cât mai rapid reținută.

Roll-up-ul – un produs versatil și eficient

Un roll-up este prezent aproape ori de câte ori vă aflați în fața publicului pentru prezentarea unui serviciu sau produs al companiei. Este un instrument de marketing cât se poate de eficient. În plus, se montează ușor, în numai câteva minute, nu trebuie să se sprijine pe nimic și nici să fie așezat pe ceva. Pot fi ușor manevrate și de aceea, roll-up-urile se regăsesc aproape în orice târg expozițional. Beneficiază de o carcasă din aluminiu, fiind foarte ușor de așezat și transportat, are o dimensiune mare, are picioare și tijă de susținere. Calitatea unui astfel de banner de tip roll-up este foarte importantă și atrage imediat atenția.

Fie că este creat cu scopul de a dirija publicul spre un anumit stand, fie pentru a transmite un anumit mesaj despre serviciile și produsele companiei, fie pentru a fi partea vizibilă din cadrul unei expoziții sau a unui atelier, acesta este aproape de nelipsit. Fiind atât de ușor de transportat și montat, dar mai ales dimensiunea printului transformă roll-up-ul într-un element aproape indispensabil din orice eveniment.

Un roll-up este o investiție eficientă pentru expunere în spații închise. Are o durată mare de viață și de aceea este bine să îl ai în vedere ori de câte ori ai nevoie de o vizibilitate cât mai mare, mai ales cu ocazia unor evenimente importante. Un roll-up nu iese din uz după o singură folosire, ci acesta poate fi întrebuințat de mai multe ori, mai ales dacă mesajul sau oferta nu se schimbă.

Detaliile sunt extrem de importante

În construirea brandului, detaliile fac diferența. De aceea, este nevoie să acorzi cât mai multă atenție mesajului pe care vrei să îl scoți în evidență, elementelor grafice, dar și materialelor promoționale pe care le folosești și mai ales calitatea acestora.

Atunci când faci un roll-up nu te gândești să îl faci pur și simplu, ci tot ceea ce ai realizat să îndemne spre acțiune. De aceea, totul este foarte important, pornind de la calitatea materialului și până la grafică și design, precum și cu privire la mesajul promoțional.

Shrimp Media este o agenție de publicitate full service care oferă serviciul de consultanță, realizarea materialelor de promovare de care ai nevoie, dar și serviciul de grafică și design. Te poți consulta cu noi atunci când ai nevoie să realizezi un roll-up – nu trebuie să faci nimic, ci să ne transmiți ideea sau mesajul tău, iar noi vom așeza totul punct cu punct așa încât să devină un element cât mai vizibil.

Logo-ul – plasat în partea de sus

Iată un mic lucru de care trebuie să ții cont. Pentru a fi mai ușor să fii identificat de ceilalți sau pentru a beneficia de o creștere a brandului tău, logo-ul ar fi bine să îl poziționezi mereu în partea superioară. Te va ajuta mult, având un impact vizual mai mare.

Mesajul așezat corect și ușor de înțeles

Se spune adesea că în marketing este bine să fii scurt și la obiect. Și noi credem la fel. Folosește un mesaj cât mai concis despre ceea ce vrei tu să oferi și astfel va fi totul reținut mult mai ușor. De asemenea, așează fiecare element cu grijă, astfel totul putând fi ușor de urmărit.

Roll-up cu două fețe

Ai putea alege un astfel de roll-up banner – care să aibă imprimate ambele fețe. Reprezintă un bun material de prezentare, de informare, un trigger eficient pentru orice tip de serviciu sau produs. În acest fel, vei câștiga un public mult mai numeros. Dacă te afli în pană de idei și nu știi cum anume să realizezi un roll-up astfel încât să devină un instrument eficient de marketing pentru tine, te așteptăm, la Shrimp Media. Împreună vom putea crea cel mai bun mesaj pentru tine și compania ta.