Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Sari la conținut
Home » Blog » O lucrare de arta infrumusețeaza holul principal al Școlii CONIL! Studenții UNArte au daruit talentul lor copiilor speciali

O lucrare de arta infrumusețeaza holul principal al Școlii CONIL! Studenții UNArte au daruit talentul lor copiilor speciali

În cadrul Școlii CONIL, copiii se vor bucura mult timp de acum înainte de o lucrare inedită, pictată manual pe suprafața unui întreg perete de la intrare, atfel încăt micuții speciali să-și înceapă fiecare zi în nuanțe vesele! Lucrarea de ambientare murală a fost realizată de studenți ai facultății de Arte Decorative și Design (FADD) – sub îndrumarea Lectorului universitar doctor Lisandru Neamțu – de la Departamentul de Artă Murală, din cadrul Universității Naționale de Arte (UNArte) din București.

Acesta este partea finală a unui proiect de licență al studentei Alexandra Pintea. Acest proiect s-a materializat prin transpunerea pe peretele unei instituții de învățământ cu caracter special, în acord cu locul și rolul din acest spațiu, acest lucru fiind posibil printr-o fericită potrivire. În urma protocolului de colaborare semnat între cele două instituții, cu concursul celor doi studenți Iulian Gheabă și Alexandra Pintea, proiectul a devenit realitate și înfrumusețează holul principal, fiind sub privirea și în acord cu spiritul copiilor care îi trec pragul.  Astfel, practica de vară a celor doi studenți masteranzi s-a transformat într-o lucrare de artă care ne transpune în universul culorilor și ne îndeamnă să împrumutăm optimismul acestora. – Lect univ. dr.Lisandru Neamțu

          De această lucrare se vor bucura zi de zi elevii Școlii CONIL, impresionați de complexitatea și veselia emanate de peretele care, până acum, nu le transmitea nimic.

          „Pentru noi, nuanțele de gri nu există. Trăim fiecare zi alături de acești copii încercând să le oferim o copilărie plină de culori vii, vesele și optimiste, care să-i bucure și să-i umple de energie! Mulțumim Lect univ. dr.Lisandru Neamțu și   celor doi studenți talentați pentru culoarea adusă în lumea copiilor noștri speciali.” – Adela Hanafi, fondator CONIL!

CONIL inseamna mai mult decat o asociatie infiintata pentru a oferi sprijin copiilor speciali. CONIL inseamnă o sansa reala la o viata aproape normala pentru sute de copiii cu diferite dizabilitati autism, sindrom Down, retard mediu, epilepsie, tetrapareză spastică.CONIL inseamna liniste, echilibru financiar si speranta pentru pentru sute de familii care se confrunta cu un astfel de diagnostic. Noua ne place sa ne definim ca “furnizori oficiali de zambete” pentru copiii speciali și familiile lor.

Pentru detalii: [email protected] sau 0784-412222

Source

Etichete: